10/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2024 33. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2024 15:44
#okudumbitti# Beyza Aksoyun Açık yara ve dikiş izleri serisinin ikinci ve son kitabını bitirdim. En son depo sahnesiyle kalmıştı. Liva'nın yaralanmasına çok üzüldüm. Neyse ki hayatı tehlikesi yok. Öte yandan ise Nil'in hafıza kaybı yaşaması, Liva'nın başına gelenlerden kendini sorumlu tutması, Pamir'in onun için endişelenmesi beni derinden etkiledi. Pamir herkesi kurtarmak için oyun oynadığını okuyunca da çok şaşırdım. Ama Nil'e hak vermiyor değilim. Liva'nın babasına ise hala kızgınım. Tolga'nın da aynı psikoloja gittiğini okuyunca da şok oldum. Psikoloj öldü mü yoksa kurtuldu mu neden yasa dışı işlerle para kazanıyor merak ediyorum. Ama sonra cinayet olduğunu öğrenince üzüldüm. Liva'nın öz babasıyla tanışma sahnesi ise heyecanlıydı. Meğerse öz babası da kötü biriymiş. Liva'nın bir de teyzesi varmış. Özellikle gittikleri bir evde yakaladıkları adamın abisi olduğunu öğrenince şok oldum. Liva'nın annesinin onu korumak için abisinden sonra iki yıl sonra doğurması ise gözlerimi doldurdu. Annelik işte evladı için her şeyi yapar. Liva ve arkadaşlarının hastanede tuzağa düşmesi, Liva'nın katil olması ise okurken beni şok etti. Özellikle son sahnede ise ya keşke böyle olmasaydı dedim. Okurken kimi zaman da üzüldüğüm kimi zaman da heyecanlandıran bir hikayeydi.
Edebiyat & Roman
Vernem NidahenBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20212,187 okunma
·
167 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben daha bu kitabı okumadım ama çok merak ettiğim bir nokta var kitabın sonunda Nil ve pamirin son durumu ne oluyor
Merve Geçit
Gönderi Sahibi
Valla unuttum ki.
Merve Geçit sıkıntı değil genede teşekkür ederim