·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2017 00:00 garbriel garcia denince akan sular duruyor benim için.Çoğu kimse yazarın gereksiz uzun tasvirlerinden ve konudan konuya atlamasından duyduğu şikayeti dile getirmiş ama ben onlara katılmıyorum.Bu kitapla beraber yazarın 3 kitabını okudum ve hiçbirindende sıkıldığımı hatırlamıyorum.Özellikle bu kitapta anlatılan cinayeti sanki şahit olmuş gibi hatırlıyorum.Garcia farkı bu olsa gerek...