Olayların Azrail'in dilinden anlatılması güzel ama olayların akışı farklı zamanlarda verilmesi hoşuma gitmedi üslubu daha akıcı olabilirdi bunların dışında çok güzel bir kitap hayata bakış açınızı değiştirebilir çünkü lieselin mücadelesi çok etkileyici.