·236 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Haziran 2024 21:10 Gerçekten çok güzel bi kitap yazarın okuduğum her kitabı çok hoşuma gidiyor kitapları okuyunca neden Nobel Edebiyat Ödülü aldığını anlıyoruz gerçekten hak ederek alınmış bi ödül yazarımızın kitaplarını okumamış olan arkadailara şiddetle tavsiye ediyorum okuyacak arkadaşlara şimdiden iyi okumalar kitapla kalın sevgiler