·272 syf.····Okunma: 24 Mayıs 2024 16:20 Keşke lisedeyken okusaydım, okuma serüvenimi bu kadar ilerlettikten sonra bu kitap gerek konusuyla gerek üslubuyla çok yavan kaldı. Klasik bir konu, vasat bir ütopik dünya, yazarın hayal gücü bana yetersiz geldi. Ama lisedeyken okusaydım kesinlikle daha çok etkilenirdim. Okumak için geç kaldım, keşke bu kadar ertelemeseydim...