AFFET
Herkese Merhabalar...
Sizlere geçen ay canım kızlar ile okuduğum ama yorum atma fırsatını yeni bulduğum bir kitap ile geldim.
Ve evet bu kitap benim ilk Ayşegül Çiçekoğlu kitabım.
O yüzden bende olan yeri ayrıdır.
Veee evet 2. defa kızlara eşlik etmek için okudum.
Her kitabı tekrar tekrar okunur öyle de naif öyle de güzeldir.
Yazarın bir tek #pembebegonvilli ev kitabını alamadım kaldı gitti.
Aslında yapay begonvil bile aldım fotoğraf çekmek için ama kitabı henüz alamamış olmam tabi ayrı üzücü ahh indirim kovalıyorum indirim.
Şu kitaplar az ucuz olsa rahat rahat çıkar çıkmaz alabilsek keşke .
Neyse bu konu hepimizin yarası zaten.
EMİR ve MELEK
Emir zengin ve başarılı bir iş adamıdır.
Disiplinli ,katı,kuralcı ve despot.
Onun şanssızlığı aslında küçük yaşında yaşadığı ayrılık sonrası başlıyor.
Kimse öyle bir baba ile büyümek istemez bunu hiçbir çocuk hak etmez.
Her şey güç ve paradan ibaret değildir.
Sevgi her şeye iyi gelir...
Melek annesi ile yaşayan ve babasının intiharından sonra zor günler geçiren genç kadın tıpkı adı gibi melek gibidir.
Hayali öğretmen olmakken şartlar onu bir şirkette çalışmaya zorlar.
Eskiden zengin olan ve iflas edilince babasının da pes ettiği ailesini ayakta tutmak onun amacı olur.
Emir ve Melek'in yolları ise Emir'in asistanının evlilik için izin alması ile kesişir.
Melek kısacık bir süre onu idare edecektir.
Ehh bu süre hatta 1 gün bile onu bezdirmeye yetecektir.
Emir son alacağı iş için Melek ile yurtdışına gider.
Ama bu planlı iş ve formalite evlilik (ki iş yapacağı insanların evli olma şartı vardır) pek de planladığı gibi gitmez ve kendini gerçekten evli bulur.
Melek ise annesinin hastalığı için katlandığı bu işi devam ettirmek zorundadır.
Diğer taraftan ise Emir'in istekleri de bitmez ve kocalık haklarını da kullanmak ister.
(Ahh be Melek hiç direnmedin hayır demedin formalite demedin şöyle sıkı bir tekme indirmedin.)
Onların evliliği ve koşullar nereye gidecek derseniz söylemem okuyunuz lütfen.
Evet Melek biraz silik karakterdi evet Emir'in babasini bir kamyon insan toplayıp gidip dövesim geldi. Evet Emre gibi adam zor bulunur. Ana tema ana konu çok derindi. Aynı dalın çiçekleri de olsalar güneş gören ile görmeyen taraf farklıydı. Sevgi ise her şeye iyi gelir ve iyilestirirdi...