·292 syf.····Okunma: 08 Haziran 2024 17:33 Daha önce Ahmet Ümit kitabı okumamıştım. Yazarın dilini ve uslübunu beğendim. Okurken sıkmıyor, merak uyandırılmaya çalışılmış. Başarılı da olunmuş. Karakterlerin hayatlarına da ayrı ayrı girilmesi öykü içinde öykü gibi olmuş. Okunmasını tavsiye ederim. :)