·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2017 02:04 Kitabı gözyaşları içinde bitirdikten sonra düşündüğüm tek şey okumak için ne kadar geç kalmış olduğumdu. Çocuklar o kadar güzel, masum ve farklı varlıklar ki onları hiçbir zaman tam anlamıyla anlayamıyor ve gelişimlerine yardım edemiyoruz. Zeze'nin yaşadığı da buydu ama daha beş yaşında bu kadar acı yaşamak bu çocuğun geleceğinin ne olacağını düşünmeye itiyor beni. Ayrıca kitabın yasaklanması sanırım onu daha çekici kılıyor.