Sırf kız kardeşimin hatırı için okuduğum bir romandı.
Bunu okurken filmi daha çıkmamıştı. Bende dördüncü kitabı okuyayım bitsin bari dedim.
Dilini akıcı buldum. Okutuyor. Sonra filmi ile alakası yok. Her açıdan.
Serinin popüler kültür ürünü olduğunu düşünmekteyim. Ancak eğlenceli bir şeyler okumak isteyenler okuyabilirler.