·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Eylül 2017 00:00 İşte bir muhteşem eser daha,Tıpkı Uçurtma Avcısı kitabındaki lezzet.bir duygu seli daha yaşamak..Afkanistan'ın kara geçmişi,savaş,katliam,dehşet ,kan ,inanç adı altında yapılan dinle alakası olmayan bir şeriat anlayışı ki temeli tamamen menfaat...ve bu inanış anlayışı altında yapılan vahşet senaryoları..Peki ya küçük kadınların dramı..O apayrı bir kanayan yara,Kadınların küçük yaşlarda başlayan ve asla seçemedikleri iğrenç yaşam hikayeleri,köleleştirilmiş,arzu ve şehvetlere kurban edilmiş küçük kadınlar...Bu anlayışa sahip birçok ilkel ülkede hatta bizde bile belli bölgelerde hala canlı tutulmaya çalışılan bir mantık...İşte bu anlayışla ve savaşla sınanan bir Afkanistan'ın İçler acısı bir hikayesi daha..Yürek ağızlarda okunacak bir eser..