İlk okuduğum kitabı Korku;
Oldukça sade gerek karakter gerek olay yönünden birkaç kişi arasında geçen yalın bir konu. Bırakın bir merak cezbetmeyi bir kafa karışıklığına neden olacak ne bir karakter zenginliği var ne de olay. Betimlemeye, tasvire hiç değinmiyorum bile. İçi boş bir pasta gibi. Konu sıradışılıktan o kadar uzak ki kitabın çeyreğine geldiğinizde sonunu tahmin edebiliyorsunuz. Bir umut bekledim farklı bir olay yaşanacak mı diye. Ama nafile.