·758 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2024 00:00 Uzun zamandır okuduğum en iyi roman olabilir. Reklamcı evli, çocuklu, mutsuz adamla esas kız İnci'nin hikayesi. Bitmesin istediğim için okumam uzun sürdü. Kitap uzunca bir süre yanımda kaldı. Mario Levi'nin klasik psikolojik tahlilleri eşliğinde harika bir olay örgüsü ve şaşırtıcı bir son. Çok sevdim. Unutmayacağım.