·472 syf.····Okunma: 16 Haziran 2024 01:35 Serinin en başarısız kitabı der miyiz? Bence net deriz.
Öncelikle hakkını teslim edeyim: Kitap okuyamadığım bir dönemde olmama rağmen akıcılığıyla kendini okuttu mu, okuttu. Gelgelelim beklentilerimi karşılayamadı. Dave Gurney serisi ters köşeleri bol olan, şaşırtmayı seven ve tüm bilinmezleri bir mantığa oturtarak çözüp kafada hiçbir soru işareti bırakmayan efsane bir seridir benim gözümde. Kurt Gölü ise bu saydıklarımdan yoksundu. Kitap boyu doğru dürüst heyecanlanmadım, çok abartılan bir konu vardı onun geçiştirilmesini sevmedim ve olayların netleşme biçimini tatmin edici ve mantıklı bulmadım. Gerilmeye gerildim, evet. Ama bu gerilim güzel bir finalle taçlanmayınca pek de bir anlam ifade etmedi benim için.
Neyse, her serinin bir düşüş kitabı olur diyelim. Devam kitapları için hala gayet umutluyum.