Çarpıcı, ütopik ama bir o kadar da gerçekleşmesi muhtemel bir kurgu. Her şey o kadar net ki... Hatta bazı noktalarda günümüzle birebir bağlantı kurabilirsiniz. Kitabı okudukça dünyanın gerçekliğiyle kendinizden geçiyorsunuz. Okurken yaşattığı his birbirine sıkıca ve incelikle tutunmuş ortasında sizin olduğunuz bir ağ gibi. Kesinlikle okumalısınız.