YETER!
Seni sana şikayet edemedim... ilk fotoya bak. İnception yaşandı. 45 dakikadır uygulamaya girmeye çalışıyorum. Her seferinde atıyor. Yaklaşık 10 gündür çok arttı bu durum. Uygulamaya girilmiyor. Girdiğinizde de kafayı yiyorsunuz. Arkadaşım bu akış ne? Gençlere yks sınavı ile ilgili başarılar diledim, akışa düşesiye kadar çocuklar üniye başladı. Anasayfamda en yeni gönderi 6 gün öncesine ait, biraz daha ileri gitsem uygulamanın kurulum aşamasındaki taslak mesajlara ulaşacağım. Gözünüzü seveyim bu nedir ya...
··1 alıntı·
31,8bin Gösterim
31 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yokluğunda kitap bitirdim.Alıntılar biriktirdim paylaşayım diye .Yok sen yine altyapı çalışmasından çıkamadın. Neden bu garezin bize. Neyse bu göndermeli şiiri burda kesiyorum. 😅😅 Acilen huni emojisi gelmeli...
Hakan
Gönderi Sahibi
Takip sayım 0'a düşmüş. Kırbaç var mı kenarda köşede kendime eziyet etmek istiyorum.
Gerçekten yeter artık !
Hakan
Gönderi Sahibi
Mrs. C.S.K. Abla sana yazık olmuş ya, sadece takip ettiklerinin sayısı kalmış. Takipçiyi göstermiyor. Bu arada benimkisi çok havalı değil mi şu an?
Hakan
Gönderi Sahibi
Takip ettiğim okur sayısını 1111'de sizi ne tuttu🥰