Kitap bence mükemmeldi.Jack London'un elinden çıkıp mükemmel olmayan kitap bence yoktur.İçinde birbirinden güzel hikayeler vardı.Hepsinden ayrı bir ders çıkarılır.2 günde bitirdim ve akıcıydı, hiç sıkmadı kitap beni.Okumanızı tavsiye ederim MeksikalıJack London