Bence serinin en güzel kitabıydı. Yoğun heyecan ve sürekli ne olacak kaygısıyla okuduğum bir kitaptı. Kitabi bitirdiğimde kendimi boşlukta hissetmiş ve çok üzülmüştüm. 2015 yılında en sevdiğim kitap buydu. Ayrıca James Dashner gerçekten çok yaratıcı ve yetenekli bir yazar.