Kitabı abim ve annem tasviye etti. Annem çok beğenip iki kere okumuştu. Uzun ısrarları sonucu bana da okutmayı başardı. Gerçekten hayatımda okuduğum en nadide kitaplardan biridir. Spoiler vermek istemediğim için en beğendiğim kısımları söylemeyeceğim. Okumayanlarin daha fazla geç kalmadan biran önce okuması gereken bir kitap . Sonu da gerçekten mükemmel bitiyor. Tahmin edilemez sonlardan.. okuduktan sonra kendinize ders çıkarmayı unutmayın. Selametle kalın :) ...