8/10
·318 syf.··
2015 40. kitabı
Uzun süre kitapçılarda aradım kitabı...Baskısı yoktu..Sonra tesadüfen gördüm ve aldım.Beni en çok etkileyen ofisimizde veya başka yerde,her ne sıkıntı yaşıyorsak her şeyi gülümseyerek karşılamamız gerektiğini söylediği bölümdü...Egomuzun çocukluğumuzdan geldiğini ve nasıl yeneceğimizi anlatıyor...Aydınlatıcı bir kişisel gelişim kitabı...
İlişkiler
Evrenden Torpilim VarAykut Oğut · Doğan Novus Yayınları · 20153,721 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.