İlk kitapla kıyaslanınca pek sevemedim malesef. Öncelikle sen romantik misin dram mı kategori olarak eeyy Keeping 13?? İkisi birden kesinlikle olamaz bence çünkü iki tür de baskındı. Yani şahsen karakterlerin küçük olmasından dolayı ikilinin yakınlaştığı bölümleri direkt atladım sarmadı beni, ilk kitapta daha tatlılardı bence.Bu sıcakta bu kadar dram bu kadar keder okumak ruhumu çürüttü resmen, o küçük çocukları düşün düşün kafayı yedim kitabın sonlarına kadar.
Spoi,,
'Gerçekten mi?' 'Gerçekten.' Bu diyalog o kadar çok döndü ki kitap boyunca delirtti beni tamam anlıyorum Shannon duygusal olarak çok problemli çok ağır şeyler yaşıyo ama biraz bunalttı beni bu drama queenlik ya en ufak bi olayda ya da sözde Johnnyle olan ilişkisinde tak diye başa dönmesi o beynini kemiren umutsuzluğu beni 40 derece güneşin altındaymışım gibi bunalttı. Yani tamam herkes dertli ama küçük kardeşleriyle fazla ilgilenmemesi kitap boyunca (ilgilenmemesi derken yani aralarındaki ilişkileri göz önünde tutmaması yazarın) ayrı sinir etti. Sean yatağını ıslatıyosa konuşmuyosa bişeyler yap mesela dimi? Ya da sonlarda Johnny çocukları almak için eve dönerken gitme falan demesi?! sinir etti beni. Bana bencil bi karakter olarak geçti kendisi mlsf. İlk kitabı daha çok beğenmiştim çünkü bu kadar dram yoktu ama ilk kitapta Shannonın bu saflığı beni delirttiyse bu kitapta hastanelik etti yani o derece. Johnny öfkeli falan ama iyi bi karakter onu seviyorum, annesine bayıldım hatta Johnny ailen olay git tadını çıkar... Ama Shannon?ı-ıh sevemiyorum mlsf. Gibsieyi de ilk kitapta sevmiştim ama burda sinir bozucu buldum yer yer.Benim en sevdiğim karakter Joey.(yine) hemen onun kitabını okumak istiyorum ya çok üzülüyorum ona. O evin en kötü vurduğu isim Joey aralarında, ve yaş olarak/ karakter olarak Shannondan daha olgun olduğu için onu okumak daha zevkli olur diye düşünüyorum.