·109 syf.····Okunma: 22 Haziran 2024 21:58 Bu kitabı kısaca özetleyecek olsam "Hayal kırıklığı" diye özetlerdim.
Ben aforizma kitaplarını çok severim. Franz Kafka'nın da daha önce 2 kitabını okumuştum. Yazım tarzı pek benlik olmasa da aforizma kitabını okumak istemiştim.
Sağ olsun canım kuzenim doğum günü hediyesi olarak aldı <3
Ama hayal ettiğim gibi olmadı okuma serüvenim. Yazılan çoğu alıntıyı anlamadım. Birkaç alıntıda "Bu güzel bir alıntı sanırım." dedim ama alıntıyı anlamlandıramadım. Bitsin diye okudum kitabı açıkçası.