3/10
·109 syf.··
2024 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2024 21:58
Bu kitabı kısaca özetleyecek olsam "Hayal kırıklığı" diye özetlerdim. Ben aforizma kitaplarını çok severim. Franz Kafka'nın da daha önce 2 kitabını okumuştum. Yazım tarzı pek benlik olmasa da aforizma kitabını okumak istemiştim. Sağ olsun canım kuzenim doğum günü hediyesi olarak aldı <3 Ama hayal ettiğim gibi olmadı okuma serüvenim. Yazılan çoğu alıntıyı anlamadım. Birkaç alıntıda "Bu güzel bir alıntı sanırım." dedim ama alıntıyı anlamlandıramadım. Bitsin diye okudum kitabı açıkçası.
Edebiyat
AforizmalarFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201734,5bin okunma
·
86 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de merak ediyordum senin de merak ettigini biliyordum bebis<3 keşke beklentilerini karşılayabilseydi :(
Larim
Gönderi Sahibi
Aşkım bir erkek daha bize kazık attı ya :( Olsun bize kitap mı kalmadı. Tekrardan teşekkürler hediye ettiğin içinnn 😭🤍
Larim rica ederim bebişimm♡(erkeklerden ne beklenir ki)