İnsan gençken zamanı, kaç yılı geride bıraktığını düşünerek değerlendirir. Kaç yılı kaldığını düşünmeye başladığı andan itibaren de orta yaşa girmiş olur.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Alıntı
·1 alıntı·
916 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
2 ci katagoriye geçmişiz ya 🙄