Aslında konusu gerçek dışı denilemez çünkü gelecekte yaşayacağımız en muhtemel senaryolardan birisi bu hava kirliliği ve bunu fırsat bilerek ortaya çıkacak şirketler. Okurken Zhou ve ekibine o kadar dahil olmuştum ki gerçekten yaşıyormuşum gibi hissettiren bir anlatımı mevcut. Karakterlerin duygularını hissedebiliyorsunuz ve hiçbir karakter üstünkörü geçilmemiş.
-Spoiler-
Victor'un ölümü, her şeyin altından kalkan o çocuk imajına rağmen kendini feda etmesi ve geride kalanların hislerinin hâlâ üzerimde derin bir etkisi var.
--
Kesinlikle okumaya değer, kalınlığına rağmen çok kısa sürede bitirilebilecek 2 kitaplık güzel bir seri.