Canan Tan'dan okuduğum ilk kitaptı. Dil ve anlatımının basitliği hayrete düşürdü beni açıkçası. Ama yine de okurken zevk aldım. Bu eser, bir hapishane koğuşundaki kadınların ayrı ayrı hikayelerini konu edinmiş. Bu yönüyle Debbie Macomber'ı anımsattı bana.
Kitap size; cinayet işleyen, uyuşturucu ticaretine bulaşan, dolandırıcılık yapan vs insanların gözünden farklı bir bakış açısı sağlayarak "Yargılamadan önce buyur bir de burdan bak sevgili okur" diyor adeta. Böyle güzel bir konu biraz daha iyi anlatılabilirdi belki, bilmiyorum. Ama bu yine de bitirene kadar elimden düşüremediğim gerçeğini değiştirmez :)