Puan vermedi·134 syf.····Okunma: 26 Haziran 2024 00:44 Gerçekten ne yazsam az kalır. Kaleminin her bir köşesi muazzam olan Sait Faik Abasıyanık’ın en güzel eserlerinden diyebilirim. Birbirinden güzel bölümler arasında “Gün Ola Harman Ola” favorim oldu. Günümüz kargaşasından uzakta, her bir satırı tarih ve nadide anılar kokuyor. Umarım en en en yakın zamanda edinirsiniz, kalbimi bıraktığım bir eser oldu… #başucumdakiler