Bazen gitsekte arkamızda ne zaman gelsek bize yardım edecek birini bırakmamız gerekirmiş .
İlk başta sevip saydığınız birinin yanında bulunup, İçimizdeki Şeytan sonradan umursanmadığınızı fark ettiğiniz zaman hiç beklemeyin hemen uzaklaşın çünkü sizin veda edip açıklama yapma gereği duyarak yazdığınız satırları bile o size layık görmeyebilir ve sadece bir süre beni aramayın der ve o süre sonsuza kadar sürer . İşte o an gidecek bir yeriniz olsun . Ama macide nin pek yok gibiydi sevdiği kişi tarafından yarım bırakılmıştı . Hatta sevdiği kişi onu kardeşi bildiği kişiye emanet etmişti ve istersen evlen demişti ...
İçimizdeki şeytan kimseye güven olmayacağını öğretti ve gerçekten çok güzel bir kitaptı 5 günde bitti zamanımın en değerli dakikalariydi okurken