·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2017 16:33 Bir çocuğun büyüme öyküsü ve çocuğun gözünden adalet,eşitlik,özgürlük,ayrımcılık,iyilik ve kötülük kavramlarının yalın bir dille anlatılması..Keşke bütün yetişkin insanlar bu kavramları bir çocuk gibi basit bir şekilde kavrayabilse dedirten toplumsal mesajları gayet güzel bir kitap...