"İnsan insanı görebilse dünya bambaşka bir yer olacaktı!"
Alıntı
··1 alıntı·
4.987 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsan insanın kurdudur
İnsan insanı göre bilse insan gibi kalır mıydı ki