Bu kitabın tamamının değil de ilk bölümünün incelemesi olacak ve SPOİLER içeren bir inceleme olacaktır. Kitabın ilk bölümü olan "Kraliçe'nin Şarkısı" Coriane'yi (Cal'in annesi) anlatıyor. Ölen Kraliçeyi... Öncelikle bu öykü beni kraliyet ailesinden olmak üzerine çok düşündürdü. Ve özellikle o kanı taşımak değil de o kana bir varis vermek konusunda çokça düşündüm. Ayrıca rekabet, hırs, aşk ve umut etmenin harmanlanmasıyla oluşmuş bu kitapta hepsini ayrı ayrı düşündüm. Ancak bütün bunların ötesinde Cal'in babasıyla benzerliğini düşündüm. İkisinin de "play boy" tavırlarını nazik öğrenilmiş tebessümünü, Kraliyet ailesinden oldukları için yapması gerekenleri ve tahtta geçince oluşan değişimleri... Bütün bunları okumaktan mutlu muyum bilinmez ama kesinlikle tatmin oldum çünkü gücün insanları değiştirdiği gerçeğini daha iyi anladım ve bu acı vericiydi. Bu hikayeye bayıldım. Okunması gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorum. Kızıl Kraliçe severlere öneririm. Bütünleyici bir ara kitap. Umarım gününüz iyi geçer, hoşça kalın.