ÖZGÜR FİLİSTİN İÇİN...
"FİLİSTİN TOPRAKLARINDA YASADIGIMIZ ACILAR HAFIZAMIZA KAZINAN BIR YÜKTÜ BIZ FİLİSTİNLİLER İÇİN."
Ufacık bir sesten irkilmek,sokakta özgürce oynayamayan,atılan bombalar ile kulaklarının çığlıkları duyması,toza,dumana ve kana şahit olmak.Neydi bir çocuk için mutluluk? Bu soruyu sorsanız her çocuğun cevabı farklı olurdu.#Filistinli çocuğun cevabı ise korkusuzca çocukluğunu yaşabilmek olmaz mı?Leyla böyle bir coğrafya da yetenekli,başarılı,babasının gözbebegi genç bir kızdır.#Türkiye de yapılacak olan olimpiyat yarışmalarına katılacağını duyduklarinda heyecani tüm ailesinin sarar.Bazi olaylardan dolayı yarışmaya katılmaktan vazgeçer.Kuzeni Ahmed Yusuf "Filistin için, özgürlüğümüz,sesimizi duyurmak için "yarışman gerekir dediğinden sonra gecenin sessizliğinde,uykularını bölen bombaların,toz duman olan gecenin sabahın da ailesi canını kurtarmak için #Ürdün sınırına dayısının Leyla ekibi ile birlikte Türkiye'ye gelir.Ayaklarinda ayakkabı,üstlerinde doğru düzgün spor kıyafetleri olmadığı gibi destekçileri de yoktur.Yalin ayak koşmak tabiri tam Leyla için söylenmiş.Niçin koşuyorsun? Sorusuna doğru cevabı bulmak zamanını alsa da cevabın hayatlarının tam orta yerinde olduğunu keşfeder.Filistinli çocuklar çocukluğunu yaşayamadan, yaşamak,hayata tutunmak,ailesini bir kez daha görmek için doğdukları günden bu yana #İsrail bombalarından,askerlerinden,zulümden koşarak hayatta kaliyorlardi.Şimdi sıra #olimpiyatlar da #Filistin e yapılanı hem duyulmak,milli marşı söyletmek,hem de dikkatleri ülkeya çekmek için #Güneşekoşmak tadir.Bakalim Leyla bunu başarabilecek mi?Çok duygu yüklü,su gibi akan ve hafızalara #mıh gibi çakılacak bir hikaye okumaya hazırsanız buyurun.her Her Ay Okuyanlar Kulübü