·99 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2017 22:13 Sayısız izm arasında, duyunca bu da varmış arkadaş dediğim Absürdizm i sayesinde tanıdığım Camus, entelliğine yakışır bu kitabı dili geçmiş bir zamanda evrenimize zuhur etmiş. Onun içinde boş boş dolaşan insanların bazılarına nasıl olsa çarpar, vurur, yaralar, belki de iyileştirir düşüncesi ile, ama sanki hiç uğraşmadan, aklına ilk geldiği gibi cümleleri kurup, paltosunun ucu sivri yakalarını kaldırıp, ağzındaki sigaranın yıllardır orada duruyor izlenimi verdiği fotoğrafına yakışır bir Absürdizmcilikle sağa sola serpiştirmiş.
Kitabı ilk elime almam uzun zaman önceydi. Miniminnacık olması beni okumaya teşfik etmiş hatta bir iki resim olsa bir çırpıda biter, okuduğum kitap sayısı artar demiştim)) Bir çırpıda yarsını okumuştum ki birden bu adam ne diyor tanrı aşkına demiştim. E tabi sarmadı değip kitabı rafa kaldırmıştım. Çok sonraları anladım ki her sayfasını tekrar tekrar okuyup tuğla tadında bir kitap kıvamına gelebilir, o vakit anlaşılabilirmiş. Yani kitabın sayfa sayısı sizin o an ki hissiyatınıza, anlama yetinizin kuvvetine, focus yeteneğinizin kudretine bağlı olarak değişebiliyor. Henüz okumamış ve okumak niyetinde olan arkadaşlara şahsi tavsiyem, kitabın kısalığına aldanıp hızlı okumaya yeltenmemeleri. Zira benim ilk okuma çabamdaki gibi cümlelerin içinde kaybolup konu buralara nereden geldi demeniz çok muhtemel.