Kitabı tek kelimeyle tanımlayarak başlamak istiyorum: Dinginlik. Kitaptaki bu dinginlik, huzurlu bir okumayıda beraberinde getiriyor. Duyguları; uçlarda büyük tepkilerle değilde, basit küçük tebessümlerle ifade edebileceğiniz bir kitap. Genelinde, sorularımızın cevaplarının kitaplarla da bulunabileceğinden ve kitapların iyileştiriciliğinden bahsetmekle birlikte içeriğinde yer verdiği kitaplar ve alıntılar hayattan. Son olarak; karakterlerin içimizden birileri oluşu, çevremize daha iyi bakmamızı ve bakarken de görmemizi sağlıyor.