Selamlar ben leyla
Bu kitabı okurken kendimi çok fazla aşağılanmış hissettim. Yarısından fazla bir bölümde erkek karakter o kadar duygusuz o kadar robot gibiydi ki asla bağ kuramadım. The Ritual Ryat’a duygusuz derdim ama Tyson… Antarktika kıtası kadar soğuk ve hesapçıydı. Elbette kitabın sonunda neden öyle davrandığını anlıyoruz ancak… bazen anlamak yetmiyor.
Ritüel’e göre aksiyonu düşük kalmış ama işkence sahneleri oldukça canlıydı. Bir yerden almış bir yerden vermiş. Ancak bu kitabın akıcılığını baltalamış okurken sıkıldım. Belki de Lordlara çok alıştığım içindir bilmiyorum.