Ahmet ümit kitaplarını severim fakat bu kitaba bir türlü ısınamadım kitabın ortasından sonra azalsa da kitabın ilk sayfalarında tüm tuşlara basılarak (eşcinsellik , devrimcilik, dinsizlik, ısrarla Türk yerine Türkiyeli demek) çok fazla solculuk pompalanmış gına geldi. Başladığım kitabı bitirme huyum olmasaydı yarıda bırakabilirdim.