·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2024 17:58 Buket uzunerin kitaplarını genelde çok beğenirim. Bu kitabı da son 50 sayfaya kadar çok akıcıydı. Ama sonunu iyi bağlayamadığını düşünüyorum. Özellikle yazar N.G’nin mektubu romanı havada asılı bıraktı. Romandaki kişilerin isimleriyle mektupta anlatılan isimlerin farklı kişilerde olması olayı karmaşıklaştırdı.