Sed

Sed
@sedefinho
Öğretmen olup yeni bir şehirde yeni hayatımı kurduktan sonra okuduğum kitapları incelemeleriyle birlikte paylaşmak için burdayım

Sed

, bir kitabı okumaya başladı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 4.425 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sed

, bir kitap okudu
8/10
·350 syf.·
Beğendi
·
108 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2026 15:13
·
2026 11. kitabı
Kolektif
9/10 · 27 okunma
7/10
·480 syf.··
2026 9. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2026 11:47
1 ayı geçkin süredir kitap elimde süründü. 2 hafta zaten hiç elime alamadığım için bu süre uzamış bulundu. Ama yine belli kısımları zar zor okudum. Biraz fazla uzatılmış konu diye düşünüyorum. Yine de okunabilir güzel bir kitap.
EmanetBige Güven Kızılay · Hayy Kitap · 20211,001 okunma

Sed

, bir kitabı okumaya başladı
Paula Polk Lillard
8.2/10 · 297 okunma