1 ayı geçkin süredir kitap elimde süründü. 2 hafta zaten hiç elime alamadığım için bu süre uzamış bulundu. Ama yine belli kısımları zar zor okudum. Biraz fazla uzatılmış konu diye düşünüyorum. Yine de okunabilir güzel bir kitap.
EmanetBige Güven Kızılay · Hayy Kitap · 20211,001 okunma