Puan vermedi·622 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2024 19:38 Uzun süredir listemde olan ama bir türlü başlayamadığım bir kitaptı. Okuduğum çoğu klasik eserden daha akıcı olmasına rağmen biraz uzun bir sürede, kitabın hakkını vererek, kitaba yakışır şekilde okudum yani. Yoksa bende bir "Oblomovluk" olduğundan değil!
İnsan okuyunca içindeki Oblomov yanlarını görüyor. Görünce de bu "Oblomovluk" gerçekten de bir hastalıkmış gibi rahatsız oluyor. Okumayanlara elbette okuyun diyeceğim bir kitap.
Oku, baban gibi Oblomov olma. Ya da virgülü nerde görmek isterseniz işte.