10/10
·724 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Oğuzcuğum Atay her ne kadar ilk kitabıyla deli olarak anılsa da 70 TRT roman ödülünü hiçbir yayınevinin kabul etmediği bu kitabıyla alıp bize Türkiye'nin en çok yarım bırakılan kitaplarından birini bıraktı. post-modern edebiyat yahut yeraltı edebiyatı sevmiyorsanız okumayın! Nasıl ki iki şehrin hikayesini okumak kimilerine göre çok zorken oturup bir kişisel gelişim kitabını okumak bazılarına eziyetken bu kitapta size ağır gelebilir. Kitapta yalnızca Turgut Özben'in iç dünyasını değil aynı zamanda toplum ve devlet işleyişini de ele alıyor ve eleştiriyor. Oğuz Atay bu ilk kitabında ''bence'' kendisinden büyük bir pay ortaya koyup Turgut adına hepimizden şikayetçi olmuş ve bunu da mektuplar iç monologlar günlükler gibi ince detaylarla bize aktarmış.
TutunamayanlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202475bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.