Tekvin
Puan vermedi·604 syf.··
2023 28. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 26 Eylül 2023 08:09
Bu kitap hayatımda okuduğum en güzel romanlardan birisidir. Kitabın yazım dili olsun kurgusu olsun Dan Brown'ı anımsattı. Kitapla birlikte İstanbul'un başka bir yüzünü tarihini görmüş oldum. Çocukluğumdan beri masonluğu merak eden ilgi duyan biri olarak çok şey öğrendim. Osman Hamdi Bey Türkiye'nin Da Vinci'si gibi oldu gözümde. Okuyun okutturun :)
Alıntı
TekvinArif Ergin · Doğan Yayınları · 20182,733 okunma
·
59 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sizinle aynı fikirdeyim. Ama keşke puan da verseydiniz. Bir şey gözlemledim. genelde beğenenler puan vermiyor. Güzeldi deyip geçiyor. Ama beğenmeyenler 1'leri 2'leri döşüyorlar acımadan. O yüzden romanlar hak ettiği değeri göremiyor.
Esra Alkan
Gönderi Sahibi
Muhtemelen puan vermeyi unutmuşumdur bilerek yaptığım bir şey değil. Ayrıca degerlendirmeler puandan daha önemli diye düşünüyorum. Düzeltmek için gidip baktım ama puan verme butonu çıkmadı maalesef