·416 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2024 00:29 Serinin ilk kitabını olayların ortasından okumaya başlıyorsunuz ve arada bir geçmişe giden bölümler oluyor. Bu yüzden kitabın başında "Ne anlatıyor bu?" dedim ve sıkıldım. Ancak olaylar oturmaya başladıkça ilginçleşti. Ve baş karakterleri zamanla sevmeye başladım. Kitabın devamına şans verince -ve serinin geri kalanında da- bir duygu seline ve harika olay örgüsüne kapılıp gittim. Şans verilebilecek, ilginç konusu ve karakterleri olan bir seriydi.