Yazar Hasan Ali Toptaş'ın bu romanını kitap yorumlarına dayalı olarak aldım. İyi ki okumuşum. Roman bir anlatımdan ziyade sizi olayları bizzat yaşatıyor. Bazen beni çok çok kızdıran birisiyle karşılaşsam romandaki baba karakterinin sözleri beni teselli ediyor, yatıştırıyor.