2/10
·144 syf.··
2017 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Ekim 2017 20:45
Şimdilik çok güzel gidiyor diyemem.Kitap ders kitabı gibi okurken gayet okul yıllarıma döndüm.Tabiki bitirmeden kesin bişey söyleyemem İskender Pala nın kalemi harika umarım sonu hayal kırıklığı olmaz dedim ama hayal kırıklığıydı başlarda ve ortalarda hakim olan ders sıkıcılığı sonunda bi nebze daha verimliydi ...
Edebiyat
Kitâb-ı Aşkİskender Pala · Alfa Yayıncılık · 20126,7bin okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.