10/10
·382 syf.··
2015 6. kitabı
Okurken içinde yaşadığım, en sevdiğim, yıllar geçmesine rağmen bittiğine hala üzüldüğüm, ezberden baştan sona kağıda dökebileceğim bir kitap. Geçmişte iz bırakan anıları düşündüğümüzde hissettiğimiz gerçekçiliği yaşatan tek kitap.. O kazada ben de arabadaydım ve o evde benimde ruhum hapisti. Sanki daktilom kucağımda korkuyla ilham bekliyorum. :)
Edebiyat
SadistStephen King · Altın Kitaplar · 20195,7bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.