Varlığı ispat edilemeyenin yokluğunu konuşmak gereksiz ve aptalca gibi geliyor bana.
Fakat bilmediğimiz veya kabullenemediğimiz ne varsa o alanları Tanrı'ya havale ediyoruz.
Örneğin ölüm.
Çekirge, sinek, it, kedi, tavşan öldüğünde ne oluyorsa bize de aynısı olacak elbette ama bunun üzüntü ve acısını kaldıramdığımız için, tanrılar, peygamberler, öbür dünya, huriler, melekler icat ediyoruz.
Aslında iyi de ediyoruz.
Öldükten sonra dirilişe inananlarda intihar vakalarının daha az olduğunu okumuştum.