·255 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2024 23:09 Ben bu kitabı rahmetlik Erbakan hocamın hatırına okudum. Müellifin de kitabında belirttiği üzere gerek Erbakan hocam olsun, gerek dostları olsun çok fazla konuşmadığı için çokta müstefit olamadım. Ama olduğum bir kaç hadise bile bana güzelliği açısından kafidir.
Kitap 12 Eylül döneminde başta Erbakan hocam, Türkeş ve Ecevit olmak üzere yanlarında bulunan siyasi zevatın hapishane hatıralarını içeriyor. Burada milyonları peşlerinden sürükleyen insanların insan hallerini görmek çok acayip geliyor insana. Ne bileyim bir sandalye için, bir yemek sırası için kavga etmeleri insanı düşünmeye sevk ediyor…
Kitap çok derinlikli olmamakla beraber meraklısına az çok bir şeyler veriyor. Bahsi geçen zevattan ölen Müslümanlara rahmet dilerim.