Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2024 11:21 Bu kitabın 3 kitaplık bir seri olduğunu gördüm ama kitaplar ayrı ayrı okunabiliyor, birbirine bağlı bir hikayesi yok, ayrı ayrı 3 kızın hikayesi anlatılıyor sadece kitaplarda diğer kızların da ismi arada geçiyor.
Kitaba başladığımda beklentilerimin altında kaldı ama ilerledikçe beni kendine çeken bir kitap oldu.
Bazen kitaptaki ana karakter Lola'yı kendime benzettiğim anlar oldu, o duygu karmaşasını çoğu insan yaşamıştır veya yaşıyodur diye düşünüyorum.
Kısaca özetliycek olursam, Lola'nın aile,arkadaş ve aşk arasında yaşadığı sıkıntılar ve sonunda nasıl çözdüğünü anlatan güzel bir hikaye.
Dediğim gibi başta beklentimi düşürdü ama hikayede daha derine girdikçe beğendiğim bir kitap oldu.