Bu kitabı tanımlamak oldukça zor.Ancak biliyorsunuz ki Stephen KING 'in kitapları paylaşılması zor ve ayrıca sizi içine yutan sürükleyici bir anlatıma sahip.... Bu kitabı okumaya başladığımda sıkıldım ancak daha sonra sürükleyici bir hal alıyor... "Yeşil Yol" adını hapishanedeki yoldan alıyor bu yol mahkumları "elektrikli" adında olan meşe ağacından yapılmış bir sandalye bu sandalyeye oyurulan kişiler cezasına göre ya öldürülüyor yada dengesi kaybettiriliyor..... Daha fazla anlatamayacağım OKUMALISINIZ.....