10.sınıfta öğretmenimiz performans ödevi olarak bu kitabı okumayı verdiğinde öğrencilerin kitabı müdüre şikayet ettiğini hatırlıyorum. İçerisinde cinsel öğeler barındırdığı için -ki bence 16 17 yaşında çocukların olgunlukla ve ilgiyle karşılaması gerekir- öğretmeni müdürün karşısında zor duruma bırakmak istemişlerdi.
Distopik eserleri sevdiğim için çok beğendiğim bir kitaptı. Sunum yapmak için kitabı birkaç kere okuyup özetler çıkarmıştım.