·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2024 02:01 Thomas Bernhard'ın hayatını okuduktan sonra kurgu eserlerine Sarsıntı ile başladım ve satırlarında hayatının izlerini okumak ve altlarını çizmek inanılmaz bütün hissettirdi bana.. Kitaba gelecek olursak da iki ayrı bölümden oluşan kitabın özellikle ikinci bölümünü hayranlıkla okuduğumu söylemeliyim.. Yaklaşık 100 sayfalık bir bölümü neredeyse sadece tek bir karakterin ağzından akan tiratlar ve düşünce akışlarıyla geçirmek.. Aynı zamanda hem etkileyici hem de bir miktar dikkat gerektiriciydi.. Sayfalar süren paragraflar, birbiri ardına geçen konular ve Prens karakterinin iç dünyasına şahit oluşumuz.. Bernhard'ın bu karakteri okuduğum en etkileyici kitap karakterlerinden birisiydi. Adeta Prens ile tek taraflı sohbet havasında geçen bölümde varolmaktan, ölümden, yalnızlıktan, intihardan ve birçok konudan bahseden; Prens'in delirdiğini düşündüren tiratlara maruz kalmak üzerinde düşünecek birçok düşünce yükledi bana... Kitabı okurken o kadar fazla yerin altını çizdim ki zaman zaman Prens'le olan sohbetimize geri dönmek istiyorum...