·55 syf.····Okunma: 18 Temmuz 2024 23:05 Bu kesinlikle bir Şakacı Kardan Adam Romantizmiydi ve hikaye boyunca beni güldürdü. Olanların yarısının gerçekleşmesini beklemiyordum ama bu, aklımı başımdan alan komik, kısa ve baharatlı bir okumaydı!
BİR YIL SONRA
Ben pencereden dışarı bakarken yoğun kar yağıyor. Büyük, kabarık taneler gökyüzünden süzülerek bahçemi saplayan ve giderek büyüyen battaniyeye katılıyor.
Şimdiden bir metreye yakın kar yağdı ve gece boyunca daha da yağacak. "Kar prensesi" diyor.
"Mutlu Noeller, Frisky."